søndag 17. mai 2015

Jeg har virkelig gjort en stor tabbe her nå :(

Tidligere i dag tenkte jeg å få slettet noen bilder i fra google+, for å få bedre lagringsplass... Gikk jo helt greit det.... Trodde jeg :( Helt til nå, når jeg skulle sjekke bloggen min. Da lærte jeg virkelig noe nytt. Nemlig at bilde da blir slettet fra bloggen min også :(

Så nå sitter jeg her og tenker fram og tilbake :( Om jeg bare skal la bloggen være som den er, og da fortsette bloggingen :) Med bilder fra nå av... Eller om jeg skal slette alle innlegg, og da starte bloggen på nytt for å si det slik....


Så nå er jeg i tenkeboksen over hva jeg skal gjøre :p Bloggingen blir det nok helt stopp på, til jeg blir enig med meg selv :p

Redigering.... Fra nå av vil jeg ta i bruk denne bloggen her.




Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)