søndag 3. mai 2015

I dag har jeg fått gjort litt....

og jeg er vel fornøyd med dagens gjøremål :) Fikk ikke gjort alt jeg ville da, men det får jeg ta igjen :) Blant annet var planen å få skurt hele altangulvet her, men måtte gi meg etter å ha skrubbet på et lite område :p Det viste se nemlig at vannet rant ned til naboen.... Jaja, får trøste meg med det fine motivet jeg fikk fram da :) Og siden jeg ikke fikk fortsatt med skrubbingen, fikk jeg ryddet i klesskapet mitt i stedet :p Og det ble en haug med klær som gikk i søppelet denne gangen :p

Jeg fikk også skrevet et kort i dag, og fikk funnet fram et brev jeg skulle begynne å svare på :) Dessverre kom jeg ikke i gang med det, så jeg får begynne på det i morgen i stedet :)

Når det gjelder broderingen, så går det himla tregt :( Jeg håper virkelig at broderiånden kommer tilbake for fullt snart :) Teppet til hentesettet derimot, har jeg fått strikket en del på inni mellom i dag :) Nå er jeg endelig i gang med å ha glattstrikk i midten :) 



Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)