søndag 19. april 2015

Spareglasset mitt har nå fått litt påfyll :p

I januar fant jeg ut at jeg skulle samle penger for hvert garnnøste jeg brukte :) Så siden da har jeg lagt bort kr.4,- pr nøste, og kr.2,- pr halve nøste :p Jeg har akkurat telt pengene som er kommet i glasset så langt, og jeg har vel ikke akkurat blitt rik da, he-he :p
Så langt har jeg fått fylt med kr.64,-, så med andre ord, har garnlageret mitt minket med 18 nøster :)

Eller det har jo ikke minket da :p Siden januar har jeg også kjøpt noen nøster, og senest i går kom jeg jo hjem med noen garnnøster igjen :p Hele 22 nøster her, og så kjøpte jeg jo en del nøster til hentesettet som jeg skal strikke også :p Jaja, er vel bare å strikke i vei, så minker vel garnlageret til slutt :) Og kanskje jeg klarer å fylle glasset helt i løpet av året :D


Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)