søndag 12. april 2015

Denne søndagen har rett og slett....

vært en skikkelig sløvedag.... :p Fikk nok igjen for all kav og stress i uken, med bil og tanker/følelser.... Ikke er nå så gale, at det ikke er godt for noe da :p Dagen har nemlig i stedet for alle andre planer, blitt brukt til brodering og strikking :)

Innen brodering, har jeg brodert litt i dag, men det går himla tregt føler jeg... Er vel slik det blir når man har store partier med en og samme farge.... Oppe til venstre, vises hvordan status var i morges, mens under er altså status på partiet hvor jeg broderer, pr. skrivende stund :) Jeg har ganske mye igjen av den blåfargen, så planen er å brodere så mye som mulig med den, før jeg går over på annen farge igjen :)

Innen strikking ble jeg ferdig med en Hjertebarnet klut :) Den er del av en bestilling på to kluter, så jeg har fått begynt på den siste kluten nå :) Siden jeg brukte en del tid på broderingen, i tillegg til denne kluten, så ble det ikke mye strikket på den rosa kjolen, så den skal prioriteres i morgen :)





Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)