mandag 6. april 2015

Da er denne påsken snart over.....

og jeg har kost meg med mann og sønner :) Guttene reiste nå hjem til faren i går, så det har vært litt tomt og stille her siden da.....
Når det gjelder alle planene jeg hadde for påsken, så gikk ikke alt som planlagt :p Jeg fikk jobbet en del med skolearbeid, men ble nok ikke helt ajour... Kryssordbladene er like urørte som når påsken startet, og påskeløperen som jeg holdt på med, ja den er lagt til sides :p Jeg får heller satse på å få den ferdig til neste påske :)
Det jeg har fått gjort så langt, er å strikket den baggyluen som jeg nevnte i forrige innlegg... Den ble min sønn kjempe fornøyd med, så da er jeg også fornøyd :)
Jeg har ikke fått strikket så mye på Hjertebarn kluten, men har nå fått kommet litt lengre :) Og i kveld begynte jeg så vidt på kjolen i det hentesettet som jeg viste i forrige innlegg :) Ellers har jeg nå fått brodert litt, men fysj hvor lei jeg er :p Det merker jeg på at det går sakte framover for tiden... Jaja, får bare håpe jeg blir ferdig med det en vakker dag :p

Nå er det litt sløving på sofaen, før jeg gjør klart ting til i morgen :) Da er det tilbake bak skolebenken :p Ønsker dere en fin kveld videre :)



Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)