mandag 30. mars 2015

Påsken min er i gang.....

og jeg skal nok ikke ha problemer med å ha noe og gjøre på :p Innen håndarbeid har jeg jo Stripete vårdrøm i gult, som skal bli en liten løper :) Det rosa prosjektet er en bestilling på Hjertebarnet klut, mens det turkise prosjektet skal bli en kjøkkenhåndkle :) Og så har jeg funnet fram sort og rosa garn, for eldste sønnen har bestilt seg en lue :) Sist og ikke minst, så må jeg jo få brodert i løpet av denne påskeuken også :)
Og visst jeg får tid, så skal jeg begynne å dette søte rosa hentesettet :) Jeg skal nemlig bli tante i august, og har da lyst å strikke dette settet som gave :)


Om jeg får tid, ja det tviler jeg på, men skal nok få lest litt også, i tillegg til å løse litt kryssord :) Lesingen får jeg nå tid til, for jeg leser alltid på sengen før jeg sovner :)


Ellers er jo planen å gjøre alle "Test deg selv" oppgavene i de tre skolebøkene jeg har. I dag ble jeg ferdig med oppgavene i den ene boken, så da er det bare to igjen :p

Joda, som skoleelev har jeg altså en lang påskeferie, men jeg er spent på hvor mye av disse planene mine jeg rekker over :p Jaja, jeg får bare være effektiv så får jeg nå gjort en del i alle fall :) 

Til slutt vil jeg bare ønsker dere kjære lesere en riktig 







Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)