onsdag 4. mars 2015

Jeg fikk et lite problem i ettermiddag....

og hadde plutselig problemer med å bestemme meg for hva jeg ville strikke... Så jeg endte opp med å ha tre ulike prosjekter på gang :p Og i tillegg fant jeg fram garn for et fjerde prosjekt :) 

Etter at bildet ble tatt, så har jeg fått ferdig det hvite prosjektet :) Dette er da "Bestefars klut" fra boken Kluter, altså Bitta Mikkelborg sine oppskrifter (BittamisDesign) :)

Det lilla prosjektet vil nok bli en klut jeg kun strikker på inni mellom, for det var et vrient mønster :p Det grønne prosjektet, skal jeg satse på å få ferdig, før jeg begynner på det fjerde prosjektet :)

Nå er det snart leggetid for meg, så ønsker dere en riktig god natt :) Sove godt :)







Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)