onsdag 4. mars 2015

Et par raggsokker til.....


mannen ble det jommen meg :) Disse er strikket med magic loop teknikken, og det gikk jo bra :) Så bra, at jeg tenkte å prøve meg på neste par :)


Da var planen å strikke begge sokkene samtidig, men det ble bare kluss for min del :( Så jeg får heller strikke de hver for seg :) Denne gang har jeg begitt meg ut på størrelse 8 ca :) Kanskje jeg kan begynne å strikke på bestilling etter hvert :)


Det går nå ikke akkurat så fort med strikking her, siden jeg bruker mest tid på broderingen min :p Og i morgen er det tilbake på praksisplassen min, så da blir det jo enda mindre strikking... Jaja, det går nå sakte, men sikkert framover med alle mine strikkeprosjekter :)

Ønsker dere en fin dag videre :)


Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)