søndag 22. februar 2015

Da prøver jeg meg på noe jeg ikke kan :)

Sent i høst prøvde jeg meg på en vaskeklut med teknikken Magic Loop... Dette gikk ikke helt som jeg håpet, men heldigvis er jeg sta :p

Så nå er jeg i gang igjen, og prøver meg på den teknikken :) Denne gang er det for å få strikket et par raggsokker til mannen, så jeg bare håper jeg får det til :) Om ikke, så prøver jeg vel igjen om et halvt år eller der omkring :p

Jeg koser meg virkelig når jeg sitter med strikketøy, og har strikket en del kluter det siste året :) Senest i går ble jeg ferdig med enda en klut :) Stripete Vårdrøm heter denne kluten :) 



Ellers går det nok mest i brodering her om dagene :) Jeg må innrømme at jeg er ganske lei blått nå, men fortsetter å brodere på dette hjørnet så lenge som mulig, for å få ferdig mest mulig blått :p

Ønsker der en fin søndag videre :) Jeg tar vel snart en liten økt på broderiet tenker jeg, om det ikke blir så jeg strikker da :p




Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)