søndag 4. januar 2015

Da er vi godt i gang med et nytt år.....

og jeg føler for å komme i vanlig gjenge igjen :p Så nå har jeg fått samlet all julepynten på en plass, slik at det blir lettere når jeg skal pakke den bort snart :)

Det blir nok litt vemodig og, for det er noen av figurene jeg er veldig glade i, men det får gå. Er jo bare vel 11 måneder til jeg får de fram igjen :) Ynglinsfigurene mine skal få ligge lett til, slik at jeg får de ned igjen fra loftet tidlig (allerede ved 1.advent igjen) :) 
Lysnissen :)

Fine hvite nissen :)
Av all julepynten min, så er nok disse figurene mine favoritter :)


Lysnissene :)




2 kommentarer:

♥ Mys ♥ sa...

Skulle gjerne hatt julepynten fremme litt lenger jeg også :))

Nina Aasheim sa...

Ja, men nå får vi trøste oss med at det "bare" er igjen ca.ni mnd til vi kan pynte igjen :)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)