torsdag 1. januar 2015

Da er jeg i gang med.....

å få disse påbegynte prosjektene mine ferdig :) Noen vil nok bli fort ferdig, men de fleste vil nok ta tid... Nå er det tre prosjekter jeg vil prioritere, og det er en klut, bursdagsgave og broderiet mitt :)


I forrige innlegg om disse fem UFO'ene mine, så holdt jeg på med en hvit klut :) Denne er ferdig, men jeg har da påbegynt en ny klut :) Dette er for å få ferdig en bestilling :) 

Siden dette prosjektet skal bli en bursdagsgave, så vil jeg ikke vise den i sin helhet, før mottaker har fått den... Jeg skal nå i alle fall få den ferdig i tide, for det er ikke så mye igjen på den nå :)

Og så er det motivet av Statsraad Lehmkuhl... Hjelpe meg hvor lei jeg er det til tider, men skal nok få det ferdig etter hvert :) I dag da jeg fant det fram, så det slik ut :) Så i første omgang skal jeg få festet de påbegynte trådene, og så får vi se hvor i bildet jeg fortsetter etterpå :)

Før jeg setter meg til med disse prosjektene, skal jeg få ryddet ferdig her... Vi hadde et koselig besøk, som gikk sent i natt :) Det ble god mat, kake, kaffe og god drikke helt til kl.03.00 i natt, og da var det ikke aktuelt å rydde.. Så formiddagen min har gått til rydding av kjøkken og stue :) 

Ønsker dere en fin ettermiddag videre, og et riktig godt nyttår :)





2 kommentarer:

♥ Mys ♥ sa...

*Godt Nytt År*
Ønsker deg masse tid og glede med hobbysyslene dine:)
Klem:)

Nina Aasheim sa...

Godt nytt år :)
Tusen takk :)

Klem :)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)