søndag 28. desember 2014

Nå er det ikke mange dagene igjen....

av 2014, så det skal nok holde hardt at jeg går over i nytt år uten noen påbegynte strikkeprosjekter ja :p Jaja, jeg får bare strikke så mye jeg kan, så kanskje jeg får unna et av prosjektene i alle fall :) 

Nå går det i to bursdagsgaver, og disse må jeg ha ferdig innen midten av januar, og midten av februar :)

Denne luen er nå egentlig bare noe jeg startet med, så kanskje det blir så jeg kan selge den :) Vi får se :p
Ellers er jeg godt i gang med kluten Strikkeglede fra Bittamisdesign. Den er blant en bestilling på tre kluter :) En er unnagjort, og etter denne kluten, skal jeg strikke en Rosa sløyfe :)
I tillegg holder jeg på en annen klut, som er for lageret mitt for salgsgruppen min :) Denne kluten er også fra BD, og heter Kjekken :)
Og til slutt har jeg sjalet, som min eldste sønn ønsker seg :) Det burde jeg vel egentlig ha fått ferdig fort, for nå er det over et år siden han "bestilte" det :p Skammer meg!!! 
Jaja, jeg får vel sette i gang, og strikke på et av disse prosjektene, så jeg blir ferdig med de :)

Ønsker dere en fin søndag videre :)






Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)