fredag 5. desember 2014

Julen nærmer seg med stormskritt...

og jeg nærmer meg ferdig med julegavene :) Det er en god følelse, selv om jeg gjerne skulle vært ferdig med de..
Julegavene til mine brevvenner er kjøpt, og de fleste er også sendt :) Jeg har bare to av de igjen å sende, men må bare få skrevet brevet til dem først :) Satser på at de blir sendt innen neste uke er ferdig :) 
Ute er det ikke noe vær som minner oss om at vi er i desember måned :p Det er grått og trist, så det kunne gjerne kommet litt opphold her. Jeg er ingen fan av snø, så jeg vil nå gjerne ha en snøhvit førjulstid da, men.... Snøen kan gjerne komme lille julaften, og da ligge til 1.nyttårsdag, he-he :)

Vel, da skal jeg sette i gang med å få ferdig det siste strikkeprosjektet som jeg må ha ferdig før jul :)

Ønsker dere en fin fredag videre, og en riktig god helg :)



Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)