mandag 22. desember 2014

Jeg skulle så gjerne ha begynt...

kommende år uten noen påbegynte strikkeprosjekter, men det tviler jeg på at jeg klarer :p
I skrivende stund har jeg to kluter, et sjal, en tunika og et skjørt på gang... Jeg får nok bare strikke så mye som mulig, så kanskje jeg i alle fall har et mindre prosjekt å starte neste år med :) 
Jaja, trøsten er nå, at jeg i alle fall skal få disse ferdig før jeg begynner på noe nytt :) Eller jeg må jo se an tiden, for har akkurat fått inn en bestilling på kluter :) Disse må være ferdig i slutten av januar omtrent, så jeg får bare se hvor flink jeg er framover nå :)

I dag skal jeg nok få strikket litt, men må også passe på og få bakt litt :) Må jo ha litt kaker i hus, nå som julen står for tur :)

Ønsker dere en fortsatt fin førjulstid :) Bare to dager igjen nå, til den store dagen :)



Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)