tirsdag 30. desember 2014

Denne Bergensvinteren er noe herk.....

Joda, snøen lyser opp en ellers så mørk årstid, men jeg har aldri likt, og kommer aldri til å være noe glad i snø..... Som jeg pleier å si, så kan den komme lillejulaften, og så forsvinne igjen 1.nyttårsdag :p Denne gang kom snøen 2.juledag, og det ble jo fint da :) 

En grunn til at jeg ikke liker snø og vinter, er slapseføret og kaoset når snøen forsvinner igjen.... Og som alltid i Bergen by, så kom det en del snø, som så gikk over til sludd etter to dager :( Og så har det regnet nå i litt over en dag, så nå er det slaps og søle.... Gruer meg til glatten kommer for fullt :(

Trøster meg med, at det ikke er noe jeg må ut for i dag.... Ikke annet enn i butikken, og den ligger jo like ved siden av blokken min :) Så den turen skal jeg nok takle :p

Ellers vil nok dagen min gå til husarbeid, håndarbeid og tilberedelse for middagen og middagsgjestene i morgen :)

Ønsker dere en fin dag videre :)






Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)