onsdag 31. desember 2014

Da er enda et år snart over.....

og det har jo bare flydd av gårde.... Jeg ser nå tilbake på mange fine opplevelser, og alt i alt har jeg hatt et fint år :) Noe negativt har jeg nok vært gjennom, men all gleden og de fine opplevelsene er virkelig i overtall, så fokuser på de jeg :)

Innen håndarbeid har jeg fått strikket en god del... Både kluter fra BittamisDesign, luer, pannebånd, jakke og løper for å nevne noe :) På bildet er det jeg strikket i julegaver til mine tantebarn denne julen :)

Broderingen har det også gått unna med, selv om det ikke føles slik :p I april ble jeg jo ferdig med motivet av Hurtigruten, og det er nok det eneste jeg har fått ferdig i år om jeg ikke husker feil. Og det siste halve året, har jeg slitt meg gjennom motivet med Statsraad Lehmkuhl... Hjelpe meg hvor lei jeg er det til tider, men ferdig skal det bli :) Og jeg satser på å få det ferdig, før jeg begynner på noe nytt broderi :) Ellers er jeg redd det kan bli et UFO prosjekt :p

Scrappehobbyen min har det ikke skjedd noe særlig med, så den kommer jeg ikke noe dypere inn på... Får bare håpe jeg blir flinkere i det kommende året :)

Innen puslespill, fikk jeg jo ferdig en to-tre stykker i løpet av første halvår :) De ble fin de, men var det å få de hengt opp på veggen da :p Målet for kommende år, for vel bli å få de ut av skapet og opp på veggen :D

Noen turer i nærområdet har det blitt, men den lengste og fineste turen, var nok den vi tok med mine foreldre 1.mai :) Da gikk vi jo til Rundemannen, hvor vi slappet av med god mat før vi gikk nedover til bilen igjen :) Et fint minne å ha med meg :)

Jeg kunne nok ha sittet her og ramset opp masse mer, men videoen viser nå litt, og noe har jo blitt nevnt i bloggen i tidligere innlegg :) Nå skal jeg heller dra meg bort fra datamaskinen, og forberede til selskap i ettermiddag :) Da kommer mine foreldre ned til middag, og vi skal kose oss med god mat og prat :)

Ønsker dere en fin dag videre :)






Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)