torsdag 25. desember 2014

Da er årets store dag vel over :)

Her i Bergen kan vi ikke akkurat skryte på oss en hvit jul, men for min del er det helt greit :)
Vi ble hentet av min søster, som også hadde plukket med seg våre foreldre :) 


Og så bar det til graven til min kjære bror, som fortsatt er dypt savnet.... Samtidig var vi og så på gravene til mine besteforeldre.. Må jo få lys på gravene på julaften :)

Oppe hos min søster og familien, fikk vi servert kjempegodt pinnekjøtt med tilbehør, riskrem med god saus til dessert og kaker og kaffe... :) Var som vanlig alt for mett når jeg reiste meg etter middagen ja :)

Vi var 11 personer samlet denne julaften, så det var en god del julegaver under juletreet :) Tror det gikk litt over to timer å åpne alle gavene :p Her er gavene jeg fikk, og av eldste sønnen fikk vi denne nydelige engelen :) Den fikk vi åpne her hjemme før vi reiste :) Han var så redd for at den skulle gå i stykker på veien, og det skjønner jeg i grunnen godt... :)

Fra brevvennene som jeg byttet julegaver med i år, fikk jeg også mye fint :) Jeg ble kjempe fornøyd :)

 

 






Nå skal jeg straks rydde på plass alle de fine gavene, og så blir det vel avslapping og spising resten av dagen :p

Ønsker dere en fortsatt god jul :)





Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)