mandag 6. oktober 2014

Da har jeg fått ferdig enda noen....

prosjekter, etter at kåpen var ferdigmontert :) Det er så godt med alt som er ferdig :) Nå er det bare å prøve å få ferdig resten av planlagte prosjekter og to bestillinger av kluter, før jeg begynner jeg noe nytt :) 

Bestillingen jeg fikk på fire kluter, er ferdige, og klar for sending :) Litt feil på redigeringen min på Paint, så den blå er ikke så lang og smal som den ser ut for :p


Mine foreldre bestilte hver sin lue, og den ene er nå ferdig :) Denne luen er til min mor, og jeg satser på å få begynt på min far sin i dag :) Den blir nok lik, bare i grå og hvit :)


På den ene bestillingen som jeg har igjen, skal det strikkes tre kluter. Jeg er godt i gang med klut nr.2, og dette er den ene kluten :) 

Nå har jeg en uke foran meg, hvor jeg skal satse på å få ferdig med mest mulig prosjekter, så får jeg se hvor mye jeg klarer :)




Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)