søndag 7. september 2014

Jeg lærer jo aldri.....

Så nå har jeg altså ikke mindre enn fire strikkeprosjekter på gang her, da i tillegg til en tre fire andre UFO'er, som er gjemt bort for tiden... 

Jeg begynte på to kluter i går, og i kveld begynte jeg jommen meg på en tredje også :p To av disse er fra boken Kluter, som jeg bare måtte ha meg :)

I tillegg så har jeg en kåpe, som jeg begynte på tidligere i år.... Denne har jeg nå bare litt igjen på, så håper den er ferdig innen måneden er ferdig :)


Og på toppen av disse prosjektene mine, så har jeg jommen funnet fram garn til to andre prosjekter :p Nei, jeg lærer nok aldri, når det gjelder det å gjøre ferdig en og en ting....

Jaja, jeg får bare stå på, så blir jeg vel ferdig med disse prosjektene en vakker dag også :)




 




Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)