søndag 28. september 2014

Endelig er jeg ferdig med et prosjekt :)

Her går det i strikking av bestilling på kluter, men i kveld fant jeg ut at det var på tide å gjøre ferdig kåpen min :)





Det var jo utrolig godt å få ferdig denne kåpen, for jeg har mer enn nok av prosjekter framover :) Foruten klutestrikking, skal disse garnene brukes på ulike prosjekter :) Og alle skal helst bli ferdig i år... Spent på om jeg rekker det :) Og etter at dette bildet ble tatt, så kom mine foreldre om ønske å få hver sin lue :) He he, dette blir spennende :)

Ellers i dag, har jeg fått bakt brød :) Jeg var spent på om jeg fikk noen størrelse på de, og det gjorde jeg nå :) Må innrømme at kvelds smakte ekstra godt i kveld :)

Nå skal jeg sette meg til å strikke litt igjen, før jeg kryper under sengen :) Ønsker dere en riktig god natt :)



4 kommentarer:

Astrid Margrete Dalen Stensland sa...

Håper du ikke har tenkt å krype under sengen da, blir til vel trangt det... hehe...

Nina Aasheim sa...

He he nei, det blir da alt for trangt... Nei, får holde med å krype under dynen :p Bare så synd trøttheten uteblir her :( Hadde visst vært greit med hjelp fra Jon Blund i kveld, men han har ikke kommet enda :p

♥ Mys ♥ sa...

Flott strikkejakke og yummy nummy brød :-)
Klem

Nina Aasheim sa...

Tusen takk :) Og ja, brødet var faktisk veldig godt :) Må snart ta å bake nye, for er tom for disse brødene :)

Klem

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)