søndag 31. august 2014

Her har det jommen.....

vært alt for stille i det siste. Jeg har rett og slett ikke gjort så veldig mye annet enn å strikke på kluter :p Det er jo så veldig mange fine mønstre på klutene fra Bittamis Design for strikkelystne :)

Jeg har nå laget meg en salgsblogg, men har ikke fått lagt inn alt der, så det skal jeg få ordnet en av dagene :) Her er i alle fall link til den bloggen :)

Salgsbloggen min :)

Og så har jeg laget en gruppe inne på Facebook :) Ved å trykke her, så kommer du dit :)




2 kommentarer:

Ranita sa...

Så fin en vier :) blitt bitt av drn klutebasillen jeg også hehe. Holder på med klut nr 16 nå fra bitta :) sååå gøy pg genial tv strikk hehe

Nina Aasheim sa...

Tusen takk :) He he, er nok smittsom den der basillen der :p Har strikket en av hver, utenom Rowan Tree og Ballblom... Sistnevnte holder jeg på med nå :) Og så skal jeg prøve meg på R T etterpå :) Har fått boken også :)

I tillegg har jeg strikket en god del av Glædelig jul og et par tre stykker av Hjertebarnet :)

Noen av de kan jeg strikke mens jeg ser på TV :p...

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)