søndag 6. juli 2014

O'lykke :)

I ettermiddag kom jeg endelig ut og besøkte Linda-Christin :) Det var kjempe koselig å hilse på henne igjen, og ikke minst å besøke henne :) Og snille gode jenta da :) Se hva jeg fikk med meg hjem derfra :)


Så i kveld har jeg brukt tid på å få sortert trådene :) I den store haugen er det DMC tråd :) Oppi esken er det Anchor tråd :) 

I tillegg fikk jeg disse to broderiene :)

Nå skal jeg søren vri hode godt, og finne noe å gi tilbake til henne :) Er jo tråder for masse penger her.... Hun fortjener virkelig å få noe nå ja :)




3 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for titten Nina. En fantastisk fin blogg du har.Og så mange fine ting du har laget.
Det er jenta si det.
Ble pensjonist i oktober så nå får jeg sette i gang med broderier jeg også. Til nå har det gått mest i lappetepper og diverse strikking. Hilsen Turid.

Annelen sa...

No er det lenge sidan eg har vore innom bloggen din. Og her var det masse og kikke på. Du er jammen meg flink og flittig Nina...
Ha ein fortsatt fin sommer :)
Klem Annelen

Nina Aasheim sa...

Hei Turid :)
Bare hyggelig :) Koselig at du tok turen innom :) Du er alltid velkommen til å titte her :) Tusen takk for fin kommentar :)
Ja, brodering er jo koselig, så det kan være lurt å sette i gang med det :) Strikking er jo også det :) Her går det i kluter for tiden :)

Hei Annelen :)
Tusen takk for fine ord :) Ønsker deg også en fortsatt fin sommer :)
Klem Nina

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)