tirsdag 8. juli 2014

Her har det vært liten tid for....


både strikking og brodering.... De to siste dagene har jeg rett og slett brukt til å besøke venninner, ryddet klar leiligheten før ferien, og fått skrevet noen brev :) Litt strikking har det å blitt, så i kveld fikk jeg ferdig enda en klut fra Bittamis Design for strikkelystne; Goat Willow:) 

I morgen er det å sitte i bilen i mange timer... Da skal Roy få kjøre, mens jeg skal fortsette på denne kluten :)

Samme dag som jeg var ferdig med forrige broderi, så begynte jeg på mitt neste store prosjekt... Nemlig motiv med Statsraad Lehmkuhl :) Her har det gått himla tregt, og nå blir det ferie fra dette broderiet... Orker ikke drasse dette store prosjektet med meg....

I stedet har jeg så vidt begynt på et mindre broderi, som skal få være med i kofferten min :) Om det blir brodert noe særlig, ja det gjenstår jo og se :)




2 kommentarer:

♥ Mys ♥ sa...

Så søt blomster i kurv broderi :)
Søt klut også :)
Klem

Nina Aasheim sa...

Tusen takk :) Kom nå ikke langt på det broderiet i ferien, for ble mest strikking av kluter :)

Klem

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)