søndag 27. juli 2014

Da er min ferietur vel overstått.....

og ferien var virkelig vellykket :) Roy og jeg har alltid kjørt over Filefjell, når vi skal over til Østlandet... Denne veien er ganske så kjedelig, så denne gang valgte vi å kjøre over Hemsedal og Gol..;) Det var litt godt med en forandring :)

De første dagene av ferien tilbragte vi hos yngstebroren til Roy og hans kone:) Det er alltid like koselig å være hos Tom og Bjørg :) Og ekstra koselig denne gang, for det var lenge siden sist. Siden vi var der sist, hadde huset forandret seg en del :)

Da vi reiste fra dem, møtte vi mindre foreldre i Arvika i Sverige :) Sammen med dem reiste vi videre til Bålsta :) Her hadde vi leid et kjempefint hus :) Mens vi var der, så fikk vi feiret min kjære mamma sin bursdag :) Siden hun hadde fått gave av oss før hun reiste, så måtte vi jo kjøpe en liten ting til henne her også :) Det ble en bukett med fine roser :)

Mens vi var i Bålsta, ble det noen dagsturer :) Blant annet til Uppsala og Enköping :) Sistnevnte var nok den fineste byen av disse to :)
Vi hadde også en dagstur til Stockholm, hvor min fetter Arve møtte oss :) Han var kjekk å ha med seg denne dagen :) Tror nok vi fire andre ville hatt store problemer med å ta oss rundt om i denne store byen, uten hans gode hjelp :) Dette bildet er tatt fra Kaknästornet, hvor mannfolkene var oppe i en tur :)

Fra Bålsta kjørte vi mot grensen igjen, men hadde noen dager i Degerfors på veien :) Mens vi var her, så møtte vi Sandra, som Roy skriver med :) En kjempe trivelig dame, og jeg håper vi får møtt henne flere ganger :)
Vi hadde bare fint vær i hele ferien, og det er jommen ikke til å klage på :) Jeg fikk nå også strikket litt inni mellom i ferien :) Hele seks duker fra Bittamis Design ble det :)

BERGKNAPP
THE GRAND FINALE
WHITE BIRCH

 Den blå begynte jeg på før jeg reiste.....
SYMRE










2 kommentarer:

♥ Mys ♥ sa...

Koselig å lese om ferien din :-)
Flinken med kluter :-)
*klem*

Nina Aasheim sa...

Så kjekt å høre :)
Tusen takk :)
Klem

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)