søndag 1. juni 2014

I dag har jeg konsentrert meg om å...

gjøre et parti på broderiet ferdig :) Så nå er jeg helt ferdig med nedre del på høyre side :)Alt fra det gule ved siden av hesten og nedover er ferdig :) Der gjenstår bare atterstingene nå :) 

Nå er jeg i gang med å konsentrere meg om øverste del av høyre side :) Er der jeg har mest igjen, så kan være greit å få litt unna der også :)

Jeg har egentlig lyst å brodere mer, men kjenner at jeg har gjort nok i dag :) Får vel heller finne fram strikketøyet, så jeg får kommet litt videre på kåpen min også :)

Ønsker dere en fin kveld videre :)




2 kommentarer:

Frk Cornelia sa...

Hei. Du vant give awayen på bloggen min. Send meg en mail på inspirerendehverdag@gmail.com med kontakt info og litt kort info om hva du liker og farger/stil du liker :) Så kommer det en gave i posten. Hilsen Renate.

Nina Aasheim sa...

Sendte en mail til deg, men skal sende en ny med mer informasjon :)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)