søndag 22. juni 2014

Hjelpe meg hvor lei jeg er av....

attersting og dette broderiet nå :p He-he, det kommer nok mest av at jeg har så lyst til å få kommet i gang med Statsraad Lehmkuhl broderiet mitt :) 

Jaja, jeg får trøste meg med at jeg nærmer meg i alle fall :) Nå er jeg ferdig med hele venstre side, både når det gjelder kors- og halvesting, og ikke minst med atterstingene :) 

Atterstingene i forbindelse med treet, var et mareritt, men nå er jeg heldigvis snart ferdig med det stingene på høyre side også :) Ellers er det igjen å få atterstingene på plass rundt vogn og hester :) 

Og ellers på høyre side, har jeg igjen noen halvesting. Er en del, men går fort når jeg først kommer i gang :)

Nå er det i alle fall snart natta her, for i morgen er det på jobb igjen :) Har en uke igjen i det oppdraget jeg tok på meg :) Jeg må innrømme at jeg ser litt fram til ferie nå :)






Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)