mandag 9. juni 2014

Her har vi hatt en stille og rolig pinse :)

Og det har i grunnen vært veldig godt :) Etter fire dagers med jobb forrige uke, og nå et oppdrag over de tre neste ukene, gjorde at jeg har sløvet ekstra godt denne helgen :p

Pinseaften og gårsdagen var vi bare hjemme og slappet av :) I dag var vi invitert til middag hos mine foreldre, og dette var jo kjempe kjekt :) Vi kom til fint dekket bord, og fikk servert deilig svinestek :) Det er så godt, så jeg riktig nødt maten ja :) 

Til dessert fikk vi vaniljeis med rørte jordbær til som saus :) Kjempe deilig :) Og jommen fikk vi servert sjokoladekake også :) Da vi skulle gå, fikk vi med oss litt sjokoladekake, for å ha til kaffen i kveld :) Så i skrivende stund koser jeg meg med kake, vannmelon og kaffe :)

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)