tirsdag 24. juni 2014

Da er jeg i gang med strikking av kluter :)

Jeg er litt smålei av å bare strikke på store prosjekter som tar evigheter, så nå har jeg satt i gang med mindre prosjekter :)

I går kveld begynte jeg så vidt på kluten White Brich fra BittamisDesign på Facebook :) Denne går i kun rette og vrange masker, så fant ut at den kan være greit å strikke på i lunsjen på jobb :) 

Nå i kveld ble jeg ferdig med kluten Gledelig jul :) Og jeg ble i grunnen ganske så fornøyd med resultatet, og kommer nok til å strikke flere av denne kluten :) (Denne er også fra BD)

Og nå er jeg så vidt i gang med neste BittamisDesign klut, nemlig Hjertebarnet :) Gleder meg til å komme skikkelig i gang med den :)






3 kommentarer:

xxLinnTheresexx sa...

Du er kjempe flink <3

Anne Britt sa...

Jammen er du iherdig. Kluten ble kjempefin!

Nina Aasheim sa...

Tusen takk :)
Ja, går unna her for tiden :) Og disse klutene er bare så kjekke å strikke på :)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)