fredag 23. mai 2014

Jeg må virkelig ta meg selv i nakken nå.....

og bare styre unna alt som heter garnbutikker, og andre butikker som selger garn.... Om jeg skulle ta turen innom Nille eller Europris, så får jeg svinge langt unna garnavdelingen deres... 
Jeg gikk gjennom alt garnet mitt i dag, og sorterte det. Tror jeg skal ha nok garn for en evighet fremover ja :p 

SAFIR GARN







FABELGARN 
16 nøster





FLASH GARN







VERDI






THEA GARN







BABY MERINO






CORTINA EXCLUSIVE






KAUNI






ØSTLANDSGARN








LABBETUSS






MOR AASE









ULLRIKKA






RAGGEGARN







PLOPP






CALIFORNIA BONITA






BOMULLSPORT, ANNA OG CLARAS BOMMULLSGARN






12/4 HEKLEGARN




Det var en del restegarn også, og noen enkelt garnnøster som kommer nok til å bli brukt som restegarn....

 




 
 Og jommen har jeg også noen prosjekter på gang, i tillegg til kåpen jeg holder på med :) 




 







Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)