torsdag 1. mai 2014

Jeg har lenge hatt lyst til....

å ta turen til Rundemanen, hvor jeg ikke har vært siden jeg gikk på barneskolen. I dag gikk endelig turen opp dit :)
Roy og jeg gikk sammen med mine foreldre, og det ble en kjempe fin tur :) Vi gikk ca. 14 km, og stritttelleren min viste 19100 skritt når vi kom hjem :) Her kommer noen bilder fra turen :)

Mye fine og artige motiv man kan finne i naturen :)

Skomakerdiket :)


Søte bamsen ved Bjørnebu :)




Brushytten :)
Ganske drøy bakke fra brushytten og videre opp :)


Radiomasten på Rundemanen :)


Tid for mat :)




Veien nedover igjen :)




3 kommentarer:

Annelen sa...

Så flott tur dokke har hatt. Neste gang eg er i Bergen, må eg nok få gått meg ein fjelltur :)Er jo så mange fine turer der :) Ha ei god helg :) Klem

minhverdagsblogg sa...

Så fint det ser ut der.Flotte bilder :-)

Nina Aasheim sa...

Ja, du må få tatt deg en fjelltur neste gang du er i Bergen Annelen :) Ha en fin søndagskveld, og en fin kommende uke :)

Ja, det er kjempe fint på Fløyen og ved Rundemanen :) Tusen takk :)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)