lørdag 24. mai 2014

Jeg har jommen mer enn nok av.....

strikkeoppskrifter fant jeg ut i går, da jeg fant fram alt garnet mitt. I bunnen av klesskapet mitt, hadde det nemlig blitt en fin haug med strikkeblader :p Inni mellom alle bladene lå det også mange løse ark med oppskrifter. Så nå er det bare å få sortert dette og.

Dermed var det å finne en ringperm, og lage skilleark i :) Tror det er mye greiere, enn å ha alle arkene løst.... 




Jeg har nå så vidt kommet i gang :) Spørsmålet er bare om jeg skal gjøre det samme med alle bladene. Jeg kommer jo aldri til å få strikket alt, så kanskje jeg river ut de oppskriftene jeg vil ha, og får de inn i ringpermen også :) Det blir spennende å se hva jeg bestemmer meg for til slutt. Nå haster det jo ikke å bli enig med meg selv, for dette vil ta tid :p



Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)