lørdag 17. mai 2014

Gratulerer med dagen alle sammen :)


Jeg håper dere alle sammen har hatt en fin feiring av vår nasjonaldag :) Det har jeg hatt, selv om jeg stort sett har vært hjemme i hele dag.....




Dagen startet med overskyet vær, men litt ut på formiddagen kom solen fram hit til Bergen...;) 






Vi stod tidlig opp her, siden vi var fire stykker som skulle bruke tid på badet... Kl.08.30 var vi oppe hos mine foreldre, hvor vi fikk servert masse god mat til frokost :) Vi hadde med oss potetsalaten, som Roy laget sent i går :) Det er blitt en "tradisjon" at han blir spurt om å lage dette de gangene vi skal på slike sammenkomster hvor vi skal spise god mat :)



Sammen med oss der, var også min søster med mann og barn :) Mine foreldre hadde fått Angelica på besøk, og det var jo kjempe kjekt :) Eneste minuset var, at vi manglet Roger, konen og hennes datter :(

Nå skal jeg bruke resten av dagen til å lage middag, og ellers slappe av med brodering og strikketøy :)

Ha en fortsatt fin 17.mai alle sammen :)



Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)