lørdag 26. april 2014

Her i Bergen har det vært....

By Lørdag, og været har vært herlig her i dag også :) Så da var det ikke noe valg her. Vi måtte jo ned i sentrum en tur da :) Nede på Festplassen traff vi mine foreldre, og vi gikk rundt med dem :)
Vi gikk nedover mot Bryggen, og der var det ganske mye folk.... Så vi gikk oppover i Øvregaten, og gikk den den veien og videre til SAS Hotellet :) 


Her koste vi oss med kaffe, og mens vi satt der, fikk vi hørt litt på en del av Buekorpset :) 





Etterpå gikk vi tilbake over Bryggen og til China Palace :) Her spiste vi lunsj, og jeg valgte min tradisjonelle lunsj, he-he :) Stekt ris med reker og egg :) Nam nam ;)


 Vi traff en del kjente folk, og på vei hjem stoppet vi opp og snakket en god stund med Øyvind :) På vei hjemover igjen, måtte jeg bare ha et bilde av denne fine figuren :)

Vi har altså hatt en kjempe fin lørdag, og nå skal jeg snart spise litt kvelds her :) Er noen timer siden jeg spiste lunsjen min nå :) Ønsker dere alle en fin kveld videre :)

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)