tirsdag 15. april 2014

Da er påsken i gang her....

og den skal bare nytes :) Nå er jeg jo ferdig med Hurtigruten broderiet, så nå har jeg funnet fram Inger sitt broderi :) Jeg begynte jo på duken til mine foreldre, men den blir nok sjelden brodert på :( 


Broderiet til Inger fant jeg altså fram igjen i går, og da var det slik :)


Nå fikk jeg brodert litt i går og litt i dag, så jeg har nå kommet litt lengre :)


Ellers nå i påsken skal jeg se om jeg kan få ferdig kåpen..... Eller det blir vel heller rett å kalle den en lang jakke... Jeg er så redd for å gå tom for garn, så jeg strikker den litt kortere, og så strikker jeg heller meg en kåpe senere :)





1 kommentar:

♥ Mys ♥ sa...

Jippi - så moro at du har funnet frem mitt broderi igjen :) Gleder meg til å følge utviklingen.
Flink du er til å strikke også:)

*Klem fra Inger*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)