torsdag 20. mars 2014

For en gangs skyld føler jeg....

at det går unna med strikketøyet her :) Ikke for at det går veldig fort da, for skulle ønske jeg var enda raskere... Jeg har nå bare vel åtte cm, så er jeg ferdig med det første ermet :) Satser på at det går unna, nå som jeg ikke skal legge ut mer masker, og da ikke trenger å telle og holde oversikt over antall omganger :)

Jeg har jo flere ganger nevnt at jeg er ganske så lei gråtonene i broderiet av Hurtigruten, og allikevel har jeg altså valgt grå strikkekåpe, he-he :) Jaja,det er nå litt annet å strikke grått da...

Nå har jeg kommet ganske så langt på Hurtigruten :) Jeg nærmer meg så jeg er halvveis ferdig med mønsterark nr.4 og nr. 8 :) Så nå føler jeg at jeg nærmer meg slutt :) 

Nå skal jeg sløve litt ved dataen, og så sette meg til å strikke litt igjen tenker jeg :) Ønsker dere en fin kveld videre :)






Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)