torsdag 27. februar 2014

Shopping er gøy, men....

følgende er ikke alltid like gøy, he-he :) I går var vi en tur borte på Jysk, og kjøpte de to siste skrivepultene dem hadde inne på lager :) Etter å ha vært hjemme med de, reiste og shoppet litt småting på Oasen Kjøpesenter :) 

Vel hjemme sovnet jeg på sofaen, og så var det bare å sette i gang da jeg våknet igjen :) Mens jeg skrudde sammen det gamle kjøkkenbordet vårt, fikset Roy den nye skrivepulten min :)


Så slik ser mitt nye scrappebord ut :) Ryddig her ja, men hvor lenge varer det? He he ;)




Mens Roy da skrudde opp sitt nye bord, så fikk jeg satt ting på plass på mitt bord :) Er spent på hvor lenge jeg klarer å ha det så ryddig, he he :p


Det var ikke akkurat så ryddig her, da vi la oss i går... Ikke fristende å stå opp til, men måtte jo legge oss til slutt...
Så nå i formiddag har timene gått til å få orden på saker og ting :) Helt fornøyd er vi ikke helt enda, men mye bedre har det blitt her :)

Følgende, i denne saken altså kaos, var ikke så ille da... Resultatet gjør at kaoset blir fort glemt, he he :)









Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)