søndag 9. februar 2014

Her går det sakte.....

med ting, men kanskje ikke så rart, siden jeg holder på med alt samtidig... Jeg ble jo ferdig med Mariusløperen min, og så viste det seg, at en bekjent av meg ønsket seg en slik... 


Så da sa jeg lik så godt ja, til å strikke en for henne :) Nå var jeg en stund usikker på fargekombinasjonen jeg bruker, men ser ut som at det blir fint :)

Ellers har jeg fått strikket litt videre på skjerfet, som John-Martin ønsker seg :) Satser på at jeg får strikket en del på det framover :) Spørs nå om det haster noe, for har jo ikke akkurat vært noe særlig kaldt her i byen så langt i vinter :)

Ellers har det gått utrolig tregt med hurtigruten den siste måneden... Jeg har rett og slett vært litt smålei, men nå i helgen har jeg nå fått brodert noe :)

Oppvaskeklutene mine har nå også vokst litt, siden sist jeg nevnte de i bloggen min :) Er nå nesten halvveis på de nå :) Satser på at de er ferdig før måneden er omme :)

Til slutt så har jeg puslespillet som jeg begynte på i slutten av januar :) Dette brukte jeg faktisk ikke mer enn to dager på :)

Nå skal jeg sløve litt ved dataen, og så er det gjøre seg klar... Er jo morsdag, så tenkte meg en liten tur opp til min mor :) Ønsker dere en fin dag videre :)


Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)