onsdag 12. februar 2014

Da er jeg godt i gang med den andre....

Mariusløperen :) Er omsider ferdig med mønsteret, så nå skal det strikkes en god del i bare grått :)
Egentlig skal denne løperen strikkes rundt, og så skal man klippe og sy etterpå... Jeg har aldri likt tanken en gang, på å skulle klippe i noe jeg har strikket.... Så jeg har altså gjort litt om i forhold til oppskriften. Og strikker altså fram og tilbake.. Minuset med denne måten, er alle trådene som må festes :( Jaja, får satse på å ta den jobben i morgen, før jeg fortsetter med å strikke :)



2 kommentarer:

Annelen sa...

Så fin den blir :) Lurte på å strikke ein slik eg og. Men sidan eg ikkje er den flinkaste strikkaren, så blei eg jo heilt oppgitt når eg las oppskrifta, med klipping og klippemasker... Så då mista eg heilt lysta... Høyres lettare ut slik du har gjort det :)

Nina Aasheim sa...

Tusen takk :)
Ble nok oppgitt også når jeg leste oppskriften.... Jeg likte den nå så godt, at jeg bare måtte finne en annen løsning :)
Er lett å strikke fram og tilbake, men blir jo en del tråder å feste....

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)