onsdag 22. januar 2014

Shopping er bare så gøy :)

I går havnet Roy og jeg ut på Vestkanten, hvor vi klarte å bruke litt penger :) Selv kjøpte jeg meg en strikkegenser og en bukse :) Nå så Roy og jeg på en strikkejakke også, men ble ikke så jeg kjøpte den... Dette angret jeg på da vi kom hjem...;(

I dag måtte jeg tidlig ut på Vestkanten på grunn av behandling av nakken. Vel hjemme igjen lå det hentelapp til meg i postkassen, så da måtte jeg jo en tur på Laksevåg senter... Da var det en hovedboken fra Hobbyklubben som var ankommet :) Mens jeg var der, måtte jeg bare innom Nille en tur også, og dermed var det gjort. Når det er ta tre betal for to på alt garn, så måtte jeg jo bare ha noen garnnøster :)

Mens jeg var på Laksevåg, var Roy en tur på Vestkanten, hvor han traff en bekjent. Da han kom hjem, så hadde han med seg strikkejakken vi så på i går :) Jeg ble jo kjempe glad :) I tillegg hadde han kjøpt en fin strikkegenser til meg også :)

Det er så kjekt med nye klær, og shopping generelt, men nå får det være nok for en stund tenker jeg :)









Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)