onsdag 1. januar 2014

Da er snart årets første dag over....

og jeg har gått gjennom mine påbegynte prosjekter igjen i dag... Det er jammen ikke rent lite jeg må sette fingrene mine i nei.... Og aller helst håper jeg å få alt dette ferdig i løpet av de neste 12 månedene :) Kanskje jeg også rekker enda mer :) Jeg skrev jo et innlegg for et par dager siden, om noen av prosjektene mine.. Det kan du lese her :)

Puslespillet som jeg i bursdagsgave av Inger, fant jeg fram igjen i dag. Etter at dette bilde ble tatt, har jeg fått til tre brikker til. Orker ikke sitte lenge om gangen, for det tærer på tålmodigheten... Så er spent om jeg orker og klarer å få det ferdig...

Ellers fant jeg jo fram igjen de andre strikkeprosjektene som jeg har påbegynt... Jaja, har nå mer enn nok å henge fingrene i ja....

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)