onsdag 25. desember 2013

Vi hadde en kjempefin....

julaften, Roy og jeg :) Vi begynte gårsdagen med å bare slappe av, i tillegg til at jeg bakte serinakaker :) Ovnen min må nok snart byttes ut, for den steker utrolig ujevnt :(

I år fikk Roy endelig sin julemiddag...;) Nemlig ribbemiddag :) Jeg hadde trodd at jeg skulle savne pinnekjøttet, men det har jeg nå ikke gjort så langt. Ribbemiddagen i går, var kjempe god :)

Av Inger
Av Andrea
En liten stund etter middag, så satte vi oss ned og åpnet julegavene vi har fått av brevvenner :) Jeg ble kjempeglad for alt jeg fikk :) Tusen takk kjære venner :)

Av Hilde Kristin

Av Hilde

Av Kine

Av Kjersti
Av Jannicke

Litt senere gikk vi opp til mine foreldre, hvor vi skulle kose oss resten av kvelden, og åpne julegaver fra familien :) Både Roy og jeg ble kjempe glad for gavene vi fikk herfra også :)

Av John-Martin og Stine

Av Steffen



Av mine foreldre

Av foreldre

De to figurene til venstre fra Leander, mens broderiet fikk jeg av Mathilde
Av min bror og familien
Av Roy




Roy har jo knall gode ideer til tider, og det hadde han denne julaften også, he-he. Jeg er dessverre fæl med å ødelegge skoene mine :( Mye fordi jeg er ille fæl til å trakke nedi skoene, uten å åpne skolissen, og ikke er jeg flink med skohorn. Så her på bruksanvisningen han la med, følte jeg meg virkelig truffet :)

Da vil jeg helt til slutt få atter en gang, takke så mye for alle de fine gavene :) TUSEN TAKK :) Gleder meg til å ta tingene i bruk allerede :) Ønsker dere alle sammen en fortsatt god jul :)




Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)