søndag 15. desember 2013

Oppvaskmaskin såpe kan visst nok brukes til så mangt :)

Jeg innrømmer det gjerne, at jeg ikke har vært noe flink til å skylle termoser og kaffekanne om kveldene. Dermed har de over tid blitt ganske så skitne oppi :( Med jevne mellom rom har jeg hatt litt bakepulver og varmt vann i, og joda, det har nå hjulpet litt....

For noen uker siden, så jeg derimot en artikkel om ulike kjerringråd, og tenkte å teste spesielt et ut... Problemet var at det gikk i glemmeboka igjen :( Helt til i går... Da fant jeg fram termosen vår, og gjorde klar kaffekannen :) Jeg puttet en oppvasktablett i hver, fylte de med varmt vann, og lot de stå i noen timer....

Resultatet ble jo bare helt utrolig...;) Litt skit er det igjen, men de er nå reinere enn de har vært på en evig tid... Dette skal jeg virkelig ta med meg, og gjøre oftere ja :) Er i alle fall å anbefale dette kjerringrådet, om du sliter med det samme som meg når det gjelder inngrodd kaffe i termoser eller kaffekanner :)







Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)