mandag 30. desember 2013

Nå nærmer vi oss et nytt år....

og jeg har tre prosjekter liggende her ved siden av meg, som jeg skal prioritere... Eller i alle fall to av disse skal prioriteres de neste ukene :)

Halsen min, som jeg begynte på for fire år siden.... Nå er det jommen på tide å bli ferdig med den... Jeg har bare å strikke ferdig et rosa nøste, og så er den klar for bruk :)
Det andre prosjektet er jo broderiet av Hurtigruten "Richard With"... Dette broderiet vil nok ta en god del måneder til, men det får ta den tiden det tar :)
Og til slutt har vi resteteppet jeg startet med nå i desember... Det vil nok ta en god stund, før det er ferdig, for akkurat nå har jeg ikke så alt for mye restenøster liggende.. Så dette blir jeg å strikke på litt inni mellom...;)

Ellers har jeg enda to strikkeprosjekter på gang, men de kommer jeg tilbake til når jeg finner de fram igjen :)


Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)