mandag 23. desember 2013

Jeg ønsker dere alle sammen....

en riktig god jul :)
Her er vi klar til den store dagen i morgen :) Det eneste som mangler, er guttene mine... Sånn er det nå bare, når jeg må dele de med faren, he-he... Trøste meg med at neste jul, er det min tur :)

Ellers er nå stuen pyntet med bl.a mine to favorittnisser :) Den over, og denne fine her :) Julenissen i vinduet fikk Roy og jeg i julegave for mange år siden, av min tante og onkel på Flatøy :) Denne hvite nissen syns jeg også er kjempe fin :) Den fikk vi av mine foreldre for en del år siden :)

Tidligere i vinter, fant vi ut at vi ikke ville ha utemøblene stående ute i all slags vær... Stolene fikk vi opp på loftet, men bordet ble det litt stress å få opp de smale trappene... Så dermed endte det som spisebord i stuen :) Nå i juledagene har jeg tatt det i bruk som lysbordet mitt :)

I dag skulle jeg egentlig ha bakt serinakaker, men har enda ikke kommet i gang... Så kanskje jeg får stå litt tidlig opp, og lage de tidlig på morgenen :)

Til slutt vil jeg atter en gang ønske dere en riktig fin og fredfull jul :) 


Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)