torsdag 26. desember 2013

Da er vi i gang med 2.juledag....

og jeg skal bare slappe av i dag :) Ikke minst håper jeg at vi kan få en dag uten noe besøk av Tor med hammeren... Han har jommen vært her hver ettermiddag/kveld nå i en evighet :( Liker ikke det været, og kjenner at jeg er ganske så lei nå. 

I går var vi oppe hos mine foreldre på besøk igjen :) Tradisjonen tro, så serverte de kokelår (helstekt lammelår). Dette er bare så utrolig godt, så det ble jo så jeg spiste alt for mye...;)
Etter middagen serverte de kaffe, kaker, iskake og brus :) Mye godt altså :) Guttene mine er jo hos faren denne julen, så det var bare oss, min søster, mannen og mine tre tantebarn som var der :) Var nå koselig det :)
Vel, nå skal jeg altså slappe av litt her ved nett, og så blir det vel brodering og litt smårydding. Må få i gang kaffemaskinen som vi fikk av John-Martin til jul :) Og fjerne det gamle vaffeljernet, så vi får plass til det nye :) Med andre ord, så skal jeg kose meg i dag også :)

Ønsker dere alle sammen en fortsatt god jul :)


2 kommentarer:

Helga Hel sa...

GOD JUL! And Merry Christmas)

Nina Aasheim sa...

Merry Christmas :)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)