lørdag 19. oktober 2013

Vurderer sterkt å kutte ut....

å handle i nærbutikken min mer. Jeg har aldri opplevd maken på hvor sløv dem er med å sjekke varene sine :( Flere ganger har jeg handlet, kommet hjem og så oppdaget at datoen på varer er gått ut :( Jeg er derfor som oftest flink med å sjekke dato etter hvert som jeg finner varene. 

I et tilfelle glemte jeg det helt :( Dette var en lørdag, så da butikkene var stengt, og jeg skulle ha melk, ja så viste det seg at melken hadde gått ut for et par dager siden :( Syns overhode ikke at man skal være nødt til å studere datoer på varer slik... 

I dag har jeg opplevd det igjen :( Karamellpuddingen i forrige innlegg, var altså kjøpt i dag på Spar her i gaten vår... Etter å ha spist opp nesten hele karamellpuddingen, oppdaget jeg at den har gått ut for over en måned siden :( Det er rett og slett en stor skam!!!!!



Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)