tirsdag 29. oktober 2013

I dag ble jeg virkelig rørt....;)

Som nevnt i et tidligere innlegg, vurderte jeg å kutte ut og handle i nærbutikken min mer... Det har nå bare blitt med vurderingen, for jeg er jo ganske så fornøyd med servicen....

Det ble nå til at jeg tok turen innom og snakket med sjefen i butikken, allerede mandag i forrige uke.... Jeg hadde nå i grunnen glemt av hele saken jeg nå, i og med at jeg hadde sagt i fra om min mening til sjefen. 

Vel, i dag da Roy og jeg stod og pakket ned de innkjøpte varene, kom sjefen bort med to rosebuketter til meg :) Da ville han at jeg skulle ha disse, for å ha gitt dem et puff i forhold til den saken jeg hadde nevnt for han :) Kjente at tårene var ganske nære da... En mer serviceinnstilt butikk (sjef) skal man nok lete lenge etter :) Og de blir nok ikke kvitt meg som kunde allikevel :D





2 kommentarer:

minhverdagsblogg sa...

Så koselig da.:-)Skjønner godt at du ble rørt. Fine blomster du fikk :-)

Nina Aasheim sa...

Ja, kjempe koselig :)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)