lørdag 21. september 2013

Å hjelpes meg....

hvor mye garn jeg har... Visste at jeg hadde en god del, men ikke at det var så masse....;)

Jeg hadde som man ser mest garnnøster, men inni mellom var det noe restenøster også.. Så nå er jeg så smått i gang med et restegarn lappeteppe :)
Etter en liten meningsmåling på Facebook, blir det så jeg strikker halvparten av lappene i rille- og resten i perlestrikk :) Var ikke så mange som svarte på spørsmålet mitt, men det er i alle fall dette jeg nå har bestemt meg for :)



3 kommentarer:

Annelen sa...

Eg dom tenkte eg skulle hjelpe t. Blei for sein eg... Men eg og ville tatt ein kombinasjon, trur d blir fint. Gleda mg t å sjå ferdig resultat :) klem Annelen

Annelen sa...

Ikkje alltid like lett å skrive på mobilen... men skal stå som ikkje dom... huff...

Nina Aasheim sa...

Du hjalp til du også :) Har jo delvis bestemt meg for kombinert, men vaklet lenge... Selv nå er jeg usikker, for en kom med forslag om fletter på noen lapper også.. Kanskje det også hadde vært fint :)

He he, kjenner til det der med å skrive på mobilen :)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)