onsdag 10. juli 2013

Jeg har en del prosjekter....

på gang, og disse kunne jeg tenkt å få ferdig så fort som mulig... Dagen i dag er nå planen å jobbe med dette målet, og jammen fikk jeg et prosjekt ferdig nå på morgenkvisten :) Nemlig puslespillet mitt :) Og ikke minst har jeg fått skrevet et brev i dag også :) Jammen ikke verst, med tanke på at vi er tidlig på formiddagen enda :) Slik sett er det jammen godt å legge seg tidlig, og stå opp tidlig, selv i ferien :)

Nå ga det jo mersmak og da, så snart skal jeg fortsette på å nå målet mitt med andre prosjekter også :) Ønsker dere alle sammen en fin dag videre :)



1 kommentar:

♥ Mys ♥ sa...

Kjempefint puslespill :)
Det er kjempemoro å pusle,
får lyst til å finne frem et av mine også nå :)
*klem*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)