lørdag 13. juli 2013

I dag ble det så Roy og jeg reiste til...

Vestkanten Storsenter, hvor vi jommen klarte å svi av noen lapper :) Det er så gøy å bruke penger, he-he :) I dag ble det så jeg fikk kjøpt ferdig gaven til en god venninne av meg :) Hun har ikke bursdag på noen måneder enda, men trenger noen uker på å få gjøre alt klar...;) Ting tar nemlig tid hos meg...
Ellers kjøpte vi oss en solcellelampe, til å ha ute på altanen... Gleder meg til å se hvordan den blir når vi tar den i bruk :) 

Roy har ellers planer om å lage rørt jordbærsyletøy, så dermed bestemte han seg for å skaffe seg en stavmikser :) Litt greit å ha det også :)

Og sist, men ikke minst hadde vi med oss et nytt stereoanlegg hjem :) Ikke akkurat av det store slaget, men stort nok til vårt bruk :) Og ikke er stuen vår så stor, så tror nok dette anlegget er i passe størrelse for vår del :D



Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)